تبلیغات
19 شهریور سالگرد مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی

 
 

19 شهریور سالگرد مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی

روحش شاد

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار طالقان , ,
:: برچسب‌ها: شهریور سالگرد مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6 |
نویسنده : حسین مطلبی
تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1391
جاده هشتگرد به طالقان

جاده هشتگرد به طالقان پس از ده سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است

 

روند کند احداث بزرگراه همت به کرج با وجود اعتبار ۳۰۰ میلیاردی که در سفر چهارم هیات دولت به این استان تصویب شده است, قابل قبول نیست و مردم استان البرز و تهران همه روزه شاهد ترافیک سنگین در این مسیر هستند.

ایلنا: نماینده شورای اسلامی استان البرز گفت: طرح ملی جاده هشتگرد به طالقان که بیش از ده سال است, آغاز شده هنوز به اتمام نرسیده است و تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است از این رو خواستار عزم جدی مسئولان برای تحقق آن احساس می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایلنا ندرلی در پنجاه و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به استان جدید التاسیس البرز به برخی از مشکلات موجود در این استان پرداخت و گفت: این استان با ۳ میلیون نفر جمعیت دارای واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگی است که از توامندی‌های بالایی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه استان البرز هشتمین استان پرجمعیت کشور است تصریح کرد: این استان در بسیاری از سرانه‌های ورزشی، فرهنگی، بهداشتی رتبه ۳ کشور را دارا است و این موضوع توجه بیش از پیش مسئولان اجرایی کشور را می‌طلبد چرا که هنوز زیرساخت‌های استان تکمیل نشده و برخی از ادارات کل در مکان استیجاری از کمبود مکان و نیرو در مضیقه هستند. 

نماینده شورای اسلامی استان البرز با ابراز تاسف از عدم راه اندازی مرکز سیمای استان البرز و اداره کل آب استان, تصریح کرد: مردم این استان در بخش کم آبی و نبود مطالعه در اجرای طرح ساماندهی فاضلاب شهری دچار مشکلات عدیده‌ای هستند. 

ندرلی همچنین خاطرنشان کرد: تشکیل شهرستان‌های طالقان و اشتهارد عملی مبارک است اما شهرستان مهر متشکل از شهرهای مهرشهر، ماهدشت و پروژه مسکن مهر همچنان در حال بررسی است امیدواریم وزارت کشور با در نظر گرفتن شاخص‌های جمعیتی و رفاهی ساکنان نسبت به تعیین مرکزیت شهرستان اقدام کند. 

وی در ادامه به روند کند احداث بزرگراه همت به کرج با وجود اعتبار ۳۰۰ میلیاردی که در سفر چهارم هیات دولت به این استان تصویب شده است اشاره کرد و گفت: این روند قابل قبول نیست و مردم استان البرز همه روزه شاهد ترافیک سنگین در این مسیر هستند. 

ندرلی در ادامه بیان مشکلات این استان, به چهارمین سفر استانی هیات دولت برای تعیین تکلیف فرودگاه پیام به عنوان فرودگاه مسافربری نیز اشاره کرد و افزود: این وعده نیز عملی نشده است و از دولتمردان می‌خواهیم به وعده خود عمل کنند. 

وی از دیگر مشکلات بزرگ استان را نبود کمربندی محمدشهر به اشتهارد عنوان و تصریح کرد: این مسیر مواصلاتی چندین استان کشور برای تردد به سمت اشتهارد است این مساله نیز در سفر سوم دولت مطرح شد و طرح مطالعاتی آن نیز به تصویب رسید اما متاسفانه در سفر چهارم هیات دولت به این استان پیگیری‌های لازم برای اجرای شدن آن صورت نگرفت به طوری که هم اکنون ما شاهد ترافیک سنگین در جاده محمد شهر هستیم. 

عضو شورای عالی استان البرز خواستار توجه احداث این جاده به عنوان پروژه ملی شد و ادامه داد: طرح ملی جاده هشتگرد به طالقان که بیش از ده سال است, آغاز شده هنوز به اتمام نرسیده است و تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است از این رو خواستار عزم جدی مسئولان برای تحقق آن احساس می‌شود. 

وی در پایان از نبود گاز طبیعی در شهرستان طالقان خبرداد و گفت: طالقان منطقه سردسیری است اما متاسفانه ساکنان آن از نعمت گاز محرومند از وزارت نفت می‌خواهیم نسبت به این مساله اقدام کنند.
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار طالقان , ,
:: برچسب‌ها: جاده هشتگرد به طالقان , talaghan ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9 |
نویسنده : حسین مطلبی
تاریخ : دو شنبه 19 شهريور 1391
پروژه خط انتقال گاز شهری طالقان

خبرگزاری پانا: فرماندار طالقان گفت: پروژه خط انتقال گاز شهری طالقان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش خبرگزاری پانا،ساسان دلاویز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه گاز شهرستان طالقان گفت: با دستورات ویژه وزیر نفت و استاندار البرز و همچنین پیگیریهای مسئولین شهرستانی عملیات اجرایی خط انتقال گاز شهری طالقان از سرعت مناسبی برخوردار است. وی گفت:عملیات خاکی و جاده سازی این پروژه اکنون به ورودی شهرستان طالقان رسیده است. فرماندار طالقان افزود:لوله گذاری در بخش تونل و از زیر گذار اتوبان کرج قزوین و جاده های اصلی انجام شده است. عملیات اجرایی خط انتقال گاز شهری طالقان با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال در آبان ماه سال گذشته با حضور استاندار البرز آغاز گردید.

جناب فرماندار کاش میفرمودید ۶۰ درصد از کدوم مرحله پروژه تمام شده !!! عملیات خاکی !؟ لوله گذاری ؟!! انشعابات؟!!اصلا محدوده پروژه چی تعریف شده که ۶۰ درصدش تموم شده ؟!!آیا فقط منظور رساندن لوله گاز از ورودی اتوبان تا شهرکه ؟!!  یا رساندن گاز به دورترین روستاهای طالقان ؟!!
چون وقتی ۶۰ درصد کل  پروژه پیشرفت داشته باشه یعنی  : به بیش از نیمی از روستاها طالقان لوله گاز رسیده

ما که اینجوری پروژه رو کنترل میکنیم




:: موضوعات مرتبط: اخبار طالقان , ,
:: برچسب‌ها: پروژه خط انتقال گاز شهری طالقان ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12 |
نویسنده : حسین مطلبی
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1391